Markedsføring
En enkel innføring i markedsføring tilknyttet en amatørteateroppsetning, barne- og ungdomsteater, revylag eller spel.
Avholdes fysisk eller digitalt
Pris:
Samarbeidspartnere: 0,-
Ikke samarbeidspartnere: 3000,-
Er du i tvil om hva det vil si å være samarbeidspartner, ta kontakt.
Prisen gjelder som hovedregel for kurs inntil 3 timer.
kurs@buskerudteater.no
Mer om kurset:
Kurset er veldig fleksibelt og kan tilpasses behovene til den enkelte gruppe. Det kan avholdes digitalt eller fysisk. Standardkurset inneholder en innføring i plattformer, algoritmer, spredning, gode vinklinger, historiefortelling og magien ved samarbeid.
Passer perfekt for foreldregrupper, markedsføringsgrupper eller andre ansvarlige for synliggjøring av prosjekter.
Om instruktør:
Andrea Wasrud er fast ansatt i Buskerud Teater som kommunikasjonsansvarlig, og har ansvar for sosiale medier, presse og markedsføring av prosjekter. Hun har jobbet som kommunikasjonsansvarlig på Gamle Munch, har jobbet som markedsføringskonsulent ved oppstart av Vestby Kulturkvartal og har bred erfaring med markedsføring innen festivaler, prosjekter og institusjoner som Sånafest, Værsågod, Norsk Skuespillersenter og Nordic Black Theatre. Andrea er utdannet skuespiller, og vektlegger historiefortellingen i arbeidet sitt som markedsfører.
Foto: Lukasz Bielawski
Illustrasjon: BT
“Med årene har jeg virkelig sett effekten av samarbeid og nettverk. Har man ikke nettverket med fra starten, kan det organiseres med enkle grep. Dette er etter min mening nøkkelen til suksess.” - Andrea